Current Fave Songs

Wednesday, August 22, 2007

Absolutely Moi Says I need to go to sleep

Went to OU last Sunday, with my 2 bestest gals!!!
Thanx for evrything *hugs*
Kitorg pegi pon xlame. Kjp je.


Owh, I bought Denise Austin Fat-Burning Dance Mix DVD and Buffy The Vampire Slayer Movie!!! But I still nak collect all Buffy TV Series. Original. ALL!!! 7 season!!! :D

Since kami b'tiga yg tembam ni kuat mkn :p and I really, really, really nk mkn burger kat Carl's Jr. , we (read:I) had our dinner kat ctu. It was 5pm btw ;)




The burger is BIG. Penat gak nak abis kan. But it's worth it!
I ate Chilli Cheeseburger =P~ delicious...
Sape2 nk g OU ajk sy eh. Sy nk mkn kat ctu.
Tp sy nk tgu bile besteretest fwen sy nk blanje mkn kat Chilli's.
Or Dome :p

Our next destination was supposed to be Cyberjaya.
Tp ntah camne blh t'sasar pegi Uptown Shah Alam.
Owh...sbb Ya nk beli pants yg-kain-lembut-yg-slalu-dancers-pakai-tu-sbb-kakaknye-ini-ade tp sbb byk stall xbukak lagi, kitorg pusing Uptown dlm 5minit je, pstu blk.
Buat penat bdn je. Haha.

So, we straight away headed to Cyberjaya.
We went to D'Ariff coz my cousin Ya wants to eat Char Koew Teow :p
Xpela. Coz kat Carl's Jr tu dorg mkn fries je. LARGE fries.
Da alang2 ade kat Cyber, kitorg plan nk tgk fireworks.

Ms da abis mkn tu, da kua kedai, otw tu kete,
fireworks da start!! Bole plak la time nk g kat tasik kat Cyber tu traffic lite laaaaaaameeeeeeeeeee sgt.....
Bile da sampai kat tepi tasik, kua kete, fireworks da abis :(
Dgn rasa yg hampa, kami pon b'gerak ke MMU...

***

Monday, 20th Aug 2007.

I've told u I want to kurus kan...
Since I just bought the Fat-Burning DVD, me and Mun cube la the workout for the first time!!!
Then, at 6.15pm, kitorg g jogging kat track :D
Smgt gile nk kuruskan bdn, kan,kan,kan???

Lps da 3round jogging, tapak kasut Mun t'cabut.
So, Mun xle nk continue jogging.

Slps tapak kasut dicabut :p


Tapak kasut yg dicabut kan

Kesan drp jogging dan menari, peha sy sakit. Huhu

***

Today = Tuesday, I have classes form 2pm-6pm.
Knowledge Economy class starts at 3.
At 5pm, there will be a presentation by 2 groups.


My lecturer says:
"You can sleep in class, but you can't talk. If you want to talk, you can bring small papers, write it down and give it to your friends

Blh plak die bg org tido dlm clas kan? Hehe...
Presentation mmg boring sgt. Ramai student dok kat blkg class sbb nk ckp2.
Xpon kua class, pstu class pon kosg je, as u can see in the pic below.



One of my coursemate decided to listen to my lecturer. Die tido during 2nd's group presentation :P


***

The girl in the pic is my sis, Aileeza aka adik.
It's her b'day today.
Happy 18th B'day!!!


Hadiah ape die dapat eh???????????