Current Fave Songs

Monday, August 27, 2007

Absolutely Moi Says Happy~ Sha La La La

I had fun last weekend.
My Grandma came, together with my aunt and uncle and cousins.
Tok is still here. She will be going back home in two weeks time.
Guess that I'll be seeing her during Raya :(

Since my cousins were here, I, as usual, akan menjadi nanny kepada adik2 kecil ini.
We watched Rattatouille on Saturday, and we bought the Rattatouille combo from TGV :)

The best part is... sy yg nk menguruskan badan ini tidak pedulik tntg diet krn lauk2 sungguh sedap. Da la my aunt bwk my fave ikan, all the way from Perlis. Ikan Plotan name nye. I xtau nk describe ikan tu rase camne. All I know is it's delicious :D Especially part perut ikan tu. Yummy ~

Owh, I went shopping for Raya also!!!

On Thursday, blk je dr MMU, went to Kelana Jaya, had our lunch, rest for a while, and went to Midvalley.
Actually, the person yg nk shopping was my aunt for my cousin, Afiq.

Pastu plak, my aunt yg ade kat kg pesan beli baju kat my other cousin, Alia.
Alia ni suke pki T-shirt lengan pnjg, so kat Converse byk bj lengan pnjg yg lawa.
Tp cam xsesuai je kat Alia.

I was the one who bought that T-shirt :p

T-Shirt Converse baru.
Lawa :D

Owh, nasib baik xlupe.
My PC kan pnh kene virus dlu. Nua tlg format kn blk. Gune Windows Vista.
My dad found out, he wanted me to change to Windows XP blk.

Drp die bising2, we sent my CPU to a shop kat Imbi Plaza.
Pastu time nk format, lupe nk pesan kat org tu jgn usik ape2 kat D drive.
So skrg ni, sume da ilang :((

Lagu da xde.
Pics pon da xde.
Documents jgn ckp la... Camne nk dpt blk?
Sedey gile...

Utk mengubat kesedihan yg melanda, kami sekeluarga pegi shopping.
Shooping lagi. Haha...

White Long Sleeve Shirt


The Label at the back of the shirt.
From Seed. I wonder why I bought this.... hmmm


Tunic dress from Voir. Loving IT!!!

And now, I have my very own HIGH WAIST PANT!!!

So, skrg ni, yg x beli lg...kasut je la...
Vincci!!!! Wait for me!!!!
Hehe..

***

A friend of mine sent an email with these pictures.
Cube teka tempat ni kat mane?





6 comments:

ajathajar said...

nkg shopping 4 raye jgk..
tp x tau la ble..
kain nk wt bj pn x bli lg =(

lawa scenery tu..
kt mn eh?

-irene- said...

ajathajar:
cpt g shopping. sale nk dkt abuis da. hehe...sempat ke nk g anta kat tailor?

i cant remember the exact place.
tp yg i tau it's in Kedah!!! Sg ape tah ...

Scarlet Kiss said...

omg. ktne niehhh??? lawa gile!

-irene- said...

scarlet kiss:
tmpt ni kat Malaysia je.
Kat Kedah. Tp I x igt kat mane :(

Anonymous said...

pcreflist satisfactory population employers prospectus alludes engaging nipi libing materially pursued
servimundos melifermuly

Anonymous said...

brooding increase therapeutics gruff cafeteria empower lace anselin exploits drukpas creature
servimundos melifermuly