Current Fave Songs

Thursday, August 16, 2007

Absolutely Moi Says 83

PLM AGM - 8.45pm - XR 1003.
I was there at 8.35pm.
Sampai je, Heidi a.k.a PerezHilton (mati la aku) suh register, and amik number for lucky draw.
I dpt #83.

Me: Number x lawa la...

Atie: Ala, xpe kot...nombor je

So, the AGM starts at 9.20pm...sbb tgu org lain dtg.
Gedebak gedebuk, bla bla bla......
And then it's time for lucky draw.

The first number was...urm....ala...number ape eh?....sorry, x igt plak :p

And then sbb byk number but a few people je yg dtg, so bile Amy cabut undi (he's the President this year), kalo org xde, die trus amik number lain, suddenly die sebut '83'

I dunno what I was doing at that time, rs nye mengelamun kjp kot :p tibe2 cam t'kejut plak sbb that was my number!!!

Dapat Chess Set yg kat gmbr atas ni! Happy nye dpt hadiah...huhu

So, remember Irene, expect the unexpected!!!

Lps abis je AGM, Ayunk ajak g blkg MMU, amik gmbr. Kat gate br MMU tu.

So, apa lagi, kitorg amik la gmbr byk2.
Will upload soon, after she gave me the pics ;)
Ayunk tanye nk ikut dorg g breakfast kat McD x.
Pakar Pemakanan sy x bg sbb sy kan nak kurus kan bdn :D
Anyway, thx Ayunk sbb jemput *hugs*

Blk bilik dekat kul 1, pstu trus tgk So You Think You Can Dance Result Show #21.

Kesian Pasha x msk final!
Die nari sgt lawa.
I wish he's my dancing partner (^-*)

No comments: